Tuesday, October 26, 2010

AdaKaH aKu tErLUKa

BuaT msa SkRg aLhamdUlillah...SUMa DaH baIk...tiPu la klu akU cKap ak xsediH kaN....CmBURu GaK ngOk oRg KapeL KaN...Tp suMa 2 aKu endaHkan BaB baGi akU ciNta buKan benDa yg bLeh BuaT maEn2x...KpDa ___________ BeriKan sy Msa k...Insya'aLLah dLam teMpoH 3 BuLaN k...sKrG pn sy senTiasa ada deNgan awk.......

      MuLa2x clasH HnYa ALLAH yg thu perasaaN aKu...maciH jga kaT rooMmaTe  aKu yg sentiasa MemaHami aKU...ak redha deNgaN apa yg berLaku....skRg apa yg pasti pelajaraN aku...biLa ada pndidiKan leh keJa bagus sKeT KaN...hahahaha...masyukkkkk duiT manyakkkk...hahahaha..xbLey ciTa detaiL nape ak putus NgaN exBF i...RAHSIA....Family ngan mmeBer terDEkat ja Yg Tahu....

     Hati Ku daH mcaM terBeLah dua...kihkih...NmpaK ja ak happy TP _____________. tp ak still leh buat KeJa ak Lagi la....lgPun buat apa aKu nk pikir dia kan,dia bukan pikir ak pn..$##%%*&@!
MenGong daH kpaLa hotaK akU...hehe....but suMa neyh jdoh kaN...xleh nk HalaNg ketentuaN ALLAH..waLaupun KaMi berpiSaH buT kami still berhubuNg kat FB...SBaB watpe nk gadUh kan...xde pekDahnya.... ExBF ku jga NIK ARZERI pn msiH cntact2x gak...walaupUn umaH xjaUh MaNa pn, FB ngan YM je la yg jadi phubung ktaorg sBaB bila dah ptus mlas nk dating2x ag CaM dUlu....kihkihkih...
kpaDa kwan2x aggaplah perpisahan tersebut sbagai pngajaran kpda kita untuk bercinta lg...mybe dengan slap kta tg dulu kta akan lbih mtang untuk mncari cinta...(wawawa...jiwang tol) :)




No comments:

Post a Comment